Els dies 29 i 30 de març animadors de joves de l’arxidiòcesi han participat en el recés de Quaresma organitzat per la Delegació diocesana de pastoral de Joventut a la Casa d’espiritualitat Maria Immaculada de Reus. Aquest any el recés ha estat conduït per Mons. Antoni Vadell, bisbe auxiliar de Barcelona, i per Mn. Simó Gras, plebà de Montblanc.

Amb el tema «Ser deixeble, un camí de despullament cap al Pare» es va convidar als animadors a fer un pelegrinatge quaresmal, a partir de cites bíbliques i preguntes per a la reflexió, tot descobrint el procés de despullament de diferents personatges de la Bíblia i de l’Església com Adam, David, sant Francesc d’Assís, sant Pau o el mateix Jesús.

A part de les estones de meditació personal el recés també va contemplar, el divendres al vespre, una vetlla conjunta de pregària i reconciliació; i en acabar, alguns dels animadors van participar en les 24 hores per al Senyor a Reus, a l’església parroquial de Crist Rei.