Un centenar de persones vau omplir el passat divendres dia 27 de setembre el pati de l’Abadia de Riudoms, al baix Camp, per gaudir de la representació «Camins al Paradís», un espectable on el rapsode i tenorista Valentí Maymó va interpretar a Mn. Jacint Verdaguer amb la voluntat d’ajudar i conèixer la vida i obra d’aquest gran poeta català.

Aquest espectacle va inaugurar l’activitat del curs de pastoral de la parròquia amb la voluntat que l’Abadia esdevingui encara més la Casa de tota la Comunitat.

En finalitzar l’acte els assistents van compartir un moment de tertúlia acompanyat d’una copa de cava per celebrar també la recent catalogació de l’església parroquial com a Bé Cultural d’Interès Nacional (BCIN).