El passat dia 11 de novembre es van reunir a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense, a Barcelona, les Comissions interdiocesanes de Litúrgia i Música, presidides per l’arquebisbe Joan Enric Vives, bisbe d’Urgell i el coordinador d’aquesta Comissió, Mn. Joan Baburés, del bisbat de Girona. De l’arxidiòcesi hi van participar Mn. Miquel Barbarà, director diocesà de Música sacra i el Sr. Jordi Guàrdia.

Els delegats de Litúrgia van treballar aspectes de la nova edició del Missal, quan sigui aprovada i rebi el reconeixement de la Congregació de la Santa Seu. També van examinar qüestions com la Memòria de la Mare de Déu de Loreto, entre d’altres. A més, els delegats de Música van continuar finalitzant l’edició de la Litúrgia de les Hores cantades.