Aquest dilluns, dia 10 de desembre, els delegats diocesans de pastoral de la salut de les deu diòcesis amb seu a Catalunya han realitzat la seva reunió trimestral a Tarragona, al Centre Tarraconense El Seminari. El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, els ha acompanyat tot presidint la pregària del matí.

En el marc d’aquesta trobada, on s’ha programat el curs i s’ha valorat la trobada interdiocesana celebrada el passat mes d’octubre a Barcelona, s’ha acomiadat i agraït la tasca de la Sra. Mercè Guasch Secall, delegada diocesana de pastoral de la salut de l’Arquebisbat de Tarragona durant els darrers vint anys, així com també de la Sra. Maria José Martínez Lapeña, fins ara delegada d’aquest àmbit pastoral de l’Arquebisbat de Barcelona.

Cartell de càrias per nadal de 2018