Aquest dijous dia 21 de novembre, el darrer dia en que l’Arquebisbat se suma a la Cadena de pregària per les vocacions, el Secretariat diocesà de Vocacions va convocar una vetlla de pregària diocesana al Santuari de la Mare de Déu de Misericòrdia de Reus.

Una vuitantena de persones van participar en el rés de Vespres solemnes que van ser presidides pel prior-arxiprest de Reus, Mn. Joan Antoni Cedó. En el transcurs de la pregària, sostinguda en el cant per Mn. Joan Àguila, el rector de la Parròquia de Sant Francesc d’Assís de Reus, Mn. Josep M. Gavaldà, va compartir el seu testimoni vocacional tot agraint la crida rebuda i els seus vint-i-cinc anys de ministeri ordenat que celebra enguany.

La Cadena de pregària per les Vocacions és una iniciativa que cada mes de novembre convoca la pastoral vocacional de les deu diòcesis amb seu a Catalunya fent una pregària ininterrompuda per les vocacions al matrimoni, al sacerdoci i a la vida religiosa.