L’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes, organitzadora d’aquest pelegrinatge anual, ha decidit suspendre, sine die, el 48è pelegrinatge diocesà a Lourdes que s’havia de celebrar del 2 al 6 de juliol d’aquest any. És la primera vegada que s’ha hagut de prendre aquesta difícil decisió en els prop de cinquanta anys d’història de l’entitat.

L’Hospitalitat ha emès un comunicat on s’explica que «cal ser conscients dels perills que podia comportar realitzar el pelegrinatge en la situació actual. Hem de vetllar pel bé comú de totes aquelles persones que pelegrinen a Lourdes sota el paraigües de l’Hospitalitat, especialment pels més fràgils, els malalts, però també per les persones que els serveixen, com el personal mèdic, els hospitalaris, els joves i els mossens, i per tots aquells pelegrins que se sumen al nostre camí».

> Llegir el comunicat