L’arxiprestat de Tarragona, amb la col·laboració dels equips de pastoral de les escoles Mare de Déu del Carme, Sant Domènec de Guzmán, Vedruna Sagrat Cor i Sant Pau Apòstol, van organitzar aquest passat diumenge dia 24 de novembre la XII Trobada de famílies cristianes.

La jornada es va iniciar als locals de la parròquia de Sant Fructuós on pares i fills van participar d’una activitat. La de caire més lúdic va ser per als infants mentre que Mn. Yesid Fernando Vásquez va oferir als pares una xerrada sobre els reptes de la família cristiana en el segle XXI.  «L’objectiu i projecte de tota persones és ser feliç i en la construcció d’aquest ideal el paper de la família és molt important», va dir. Mn. Vásquez va plantejar i desenvolupar cinc aspectes que posen de relleu el gran valor que té el nucli familiar: un lloc que dona estabilitat i pertinença; un lloc per a estimar i ser estimat; un lloc per construir l’autoestima; una escola d’ètica i un espai on descobrir i créixer en l’espiritualitat.

Seguidament, a l’església parroquial de Sant Fructuós, va celebrar-se l’eucaristia, presidida per Mn. Josep Masdéu, delegat diocesà de pastoral familiar, amb la participació de les famílies.