La Fraternitat Cristiana de Persones amb Discapacitat (FRATER) de l’arxidiòcesi va organitzar, el passat diumenge dia 13 de gener, la tradicional trobada de l’Epifania, a l’església parroquial de Sant Joan Baptista de Reus.

La trobada, que va comptar amb la participació del consiliari diocesà, Mn. Lluís Simon, i el consiliari adjunt, Mn. Pere Joan Figueras i el rector de la Parròquia acollidora, Mn. Pere Dalmau, així com també dels voluntaris i usuaris de la FRATER, va consistir en la celebració de l’eucaristia, un àpat posterior i un intercanvi de regals com a signe d’amistat.