Els propers dies 5 i 6 de juliol el Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC), organitza a Barcelona les XVIII Jornades Interdiocesanes de Responsables de Catequesi, amb el títol: «La catequesi, al cor de la comunitat».

En el programa s’assenyala que «és molt evident que no vivim una època de canvis, sinó un canvi d’època que ha afectat profundament les nostres comunitats parroquials (…). En conseqüència, el canvi no pot ser únicament de mètode catequètic, sinó que cal una nova manera d’acollir, d’escoltar, d’anunciar i d’acompanyar; i això no afecta solament a la catequesi, sinó també a tota la comunitat, a tota la parròquia. Aquestes jornades ens ajudaran a descobrir que el lloc natural de la catequesi està al cor de la comunitat parroquial».

Les Jornades, que tindran lloc al Seminari Conciliar de Barcelona, comptaran amb la ponència de Mn. Emili Marlés, rector de la Parròquia de Sant Cugat del Vallès, sobre el tema «Una catequesi evangelitzadora per a una parròquia en sortida» i diverses experiències procedents de la diòcesis de Cremona, a Itàlia; de Getafe, Barcelona i de la nostra arxidiòcesi, amb el cas concret de la Parròquia de Santa Maria de Montblanc.

Més informació i inscripcions, fins el dia 30 de juny, al web del SIC.