El Moviment Cristià de Gent Gran a l’arxidiòcesi, Vida Creixent, va celebrar aquest dijous dia 7 de novembre a la Casa de Sant Josep de Cambrils el seu XXXVI aniversari, amb la participació d’un centenar de persones.

La jornada es va iniciar amb l’eucaristia presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Joan Planellas. La missa va ser cantada per Jordi Català amb l’acompanyament musical de Josep Enric Peris. Tot seguit es va celebrar l’assemblea anual amb la participació del delegat diocesà d’apostolat seglar i els consiliaris interdiocesà i diocesà i dels laics i laiques que formen els dotze grups de l’arxidiòcesi. L’assemblea, presidida per Josep Maria Ferran, coordinador de Vida Creixent a l’arxidiòcesi, va ratificar l’acord del Secretariat reunit a Pradell de la Teixeta l’octubre passat, va aprovar la memòria del curs pastoral passat i el projecte del curs pastoral 2019-2020. Un dels actes inclosos en aquest curs serà la trobada interdiocesana que se celebrarà a Tarragona.

En aquesta Jornada també s’hi van fer presents els consiliaris i els presidents de Vida Creixent de Solsona i de Girona que formen part de la Coordinadora interdiocesana de Catalunya, Andorra, Mallorca i Menorca.