Amb el lema «Veniu i ho veureu», com cada dia 25 de juny, els escolans de l’arxidiòcesi, acompanyats dels seus mossens i catequistes, s’han aplegat per a celebrar la trobada anual que aquest any ha tingut lloc al poble de Vinyols i els Arcs, al Baix Camp.

Organitzada pel Secretariat Diocesà de Vocacions, i amb la participació activa dels seminaristes de l’arxidiòcesi, la trobada ha volgut transmetre als escolans la seva important missió al servei de l’altar a més de ser un dia de convivència i germanor entre ells.

Els més de setanta nois i noies van començar la trobada participant en una gimcana pel poble que va girar entorn els sagraments. Seguidament, a l’església parroquial de Santa Caterina, va tenir lloc la celebració de l’eucaristia presidida per Mn. Jaume Gené, director del Secretariat i concelebrada pel rector de la Parròquia i delegat diocesà de Joventut, Mn. Josep Mateu i la resta de preveres assistents.

A la tarda els escolans van comptar amb la visita de l’arquebisbe Joan Planellas el qual els va imposar una creu de fusta a cada un d’ells i els va adreçar unes boniques paraules agraint  la tasca que duen a terme en les seves comunitats parroquials. L’estona de cants i danses conduïdes per Mn. Víctor Mosquera i el berenar van cloure aquesta trobada lúdico-formativa.