El passat dimecres dia 27 de novembre l’arquebisbe Joan Planellas va visitar per primer cop el Col·legi Sant Rafael de La Selva del Camp que forma part de les escoles diocesanes. El Sr. Arquebisbe va visitar les aules i va poder saludar mestres i alumnes acompanyat del director, Sr. Joan Carles López i l’equip directiu.

Al migdia va celebrar l’eucaristia a l’església de l’escola en l’escaiença del 200 aniversari de l’arribada de les Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paul al poble i en el 80è aniversari de la refundació de l’Associació de la Medalla Miraculosa. Van concelebrar amb l’arquebisbe el capellà de l’escola, Mn. Borja Martín i el representant de la titularitat a les escoles diocesanes, Mn. Norbert Miracle.

A més dels alumnes i mestres van participar a l’eucaristia un nombrós grup de Filles de la Caritat, membres de l’Associació de la Medalla Miraculosa i antics alumnes de l’escola.