A la Carta Dominical d’aquesta setmana l’arquebisbe Joan ens parla de la caritat, que ens «fa fer molts passos a les fosques, perquè ens obliga a confiar en la bondat amagada i quasi introbable del qui és dolent». Així, ens recorda que «per la caritat hem de descobrir la imatge de Déu en molts que la tenen emmascarada».
Aquesta setmana, al Full Dominical desmuntem alguns mites sobre el finançament de l’Església catòlica. Sabíeu que l’Església no té cap partida als Pressupostos Generals de l’Estat? I que paga l’IBI i l’IVA, així com està compromesa clarament amb la transparència i el rendiment de comptes? Sabíeu que cada vegada hi ha més ciutadans que marquen la casella de l’Església a la declaració de la renda? Fer-ho és reconèixer la tasca que desenvolupa en benefici del conjunt de la societat.
A l’apartat de Litúrgia, aquest diumenge continuem descobrint la Litúrgia de les Hores de la mà de Jordi Guàrdia, membre de la Delegació diocesana per a la litúrgia. En aquesta ocasió, ens parlarà de la pregària durant el dia.
D’altra banda, en aquest últim diumenge del Mes de Maria, finalitzem la sèrie d’articles que hem publicat al voltant de les lletanies de la Mare de Déu. En aquest cas, Montserrat Trias, professora del Col·legi Maria Rosa Molas de Reus, ens parla de Maria com a Seu de la Saviesa.
I al Mirada endins d’aquesta setmana incorporem una nova signatura. Es tracta de Maria Angela Finazzi-Agrò, catequista de la Parròquia de Sant Cristòfol de Cunit, que durant les properes setmanes ens farà el comentari a l’Evangeli.











