Aquesta setmana, a la secció En portada, ens escriu Mn. Xavier Roig, arxiprest del Baix Camp-Priorat, que ens parla de la fe en la resurrecció dels morts coincidint amb la proximitat de la solemnitat de l’Assumpció de la Mare de Déu. Explica que «Déu ens estima en la nostra totalitat, cos i ànima, i tot allò que Déu ha fet amb amor no es pot perdre, sinó que està cridat a viure per sempre». «No puc imaginar-me de cap manera ser una ànima sense el meu cos en l’eternitat. Jo no m’entenc sense el meu cos», expressa.
A la secció especial dedicada al Jubileu de 2025 que publiquem aquest mes d’agost, Mn. Rafael Serra, assessor doctrinal de la Delegació diocesana per a la litúrgia, ens ofereix una síntesi del tercer quadern dels Apunts sobre la pregària, que «ens fa intuir encara que sigui de lluny la pregària de Jesús, absolutament insondable, amb el Pare, el seu Abbà». A més, aquest diumenge us presentem la pregària oficial per al proper Any Sant.
D’altra banda, al Full Dominical d’aquesta setmana recollim la intenció de pregària que el papa Francesc encomana per al mes d’agost a l’Apostolat de l’Oració, dedicada especialment als líders polítics.











