​El Sr. Arquebisbe, Dr. Joan Planellas i Barnosell,  ha signat, amb data de 2 de juny de 2025, els següents nomenaments:

—Mn. Antonio Rosario Jové, rector in solidum i moderador de les parròquies de Sant Miquel Arcàngel de l’Espluga de Francolí, de Santa Maria de Senan, de Santa Maria Magdalena de Blancafort, de la Transfiguració del Senyor de Vimbodí, de Sant Joan Baptista de Vallclara i de la Transfiguració de Vilanova de Prades.

—Mn. Miquel Barcos Ripollès, rector in solidum de les parròquies de Sant Miquel Arcàngel de l’Espluga de Francolí, de Santa Maria de Senan, de Santa Maria Magdalena de Blancafort, de la Transfiguració del Senyor de Vimbodí, de Sant Joan Baptista de Vallclara i de la Transfiguració de Vilanova de Prades.