​A la Carta Dominical d’aquesta setmana l’arquebisbe Joan ens parla sobre les accions socials de l’Església centrades en el tràfic de persones. En aquest sentit, presenta alguns testimonis que va conèixer en una reunió de la Conferència Episcopal Espanyola i la tasca que duen a terme les Oblates, «una Congregació nascuda per atendre dones víctimes d’explotació sexual».

A l’apartat Què passa al món?, Mn. Josep Bofarull ens ofereix una reflexió sobre el temps de vacances. Així, assegura que «el temps d’estiu ens sol oferir l’oportunitat de trobades veritables amb persones» i també ens proposa apropar-nos a una església per a pregar, de tal manera que podrem «tastar un petit temps de vacances de veritat».

Mn. Xavier Roig, delegat diocesà per a la litúrgia, ens descobreix un nou moment de la celebració de l’eucaristia. En aquesta ocasió, ens parla de la invocació de l’Esperit Sant que té lloc durant la pregària eucarística, després de cantar el Sant.

I com a proposta per aquest estiu, us presentem la nova experiència immersiva que ens permetrà descobrir la Catedral de Tarragona des d’una perspectiva inèdita. «El camí de la llum» estarà disponible de dijous a diumenge fins al dia 7 de setembre.

A més, aquest diumenge rebreu, juntament amb el Full Dominical, una nova làmina del col·leccionable commemoratiu del setanta-cinquè aniversari del setmanari diocesà.