​A la Carta Dominical d’aquesta setmana l’arquebisbe Joan ens parla de la primera referència tarragonina en què es fa menció a santa Tecla, la butlla del papa Urbà II Inter primas Hispaniarum, de l’1 de juliol de 1091. Explica que «l’argument dels orígens apostòlics, pròpia de la reforma impulsada per Roma, hauria d’esdevenir essencial en l’origen del culte a santa Tecla a Tarragona» per tal «d’evidenciar la necessitat que l’Església restablís aquell estat original d’època apostòlica». Així, assegura que vincular «santa Tecla com a titular de la metròpoli eclesiàstica restaurada, permetia presentar la seu episcopal de Tarragona com una Església d’origen paulí, és a dir, d’origen apostòlic».

A la secció Descobrim l’art diocesà, Andreu Muñoz, director del Museu Diocesà de Tarragona, ens presenta, en aquesta ocasió, una il·lustració de la ninotaire Pilarín Bayés de l’àlbum de cromos Ivbilaevm, on veiem «Jesús predicant […] envoltat per set personatges de totes les edats mentre acarona un nen».

D’altra banda, a partir d’aquesta setmana incorporem una nova signatura a la secció Mirada endins. Es tracta de Maria Goretti Rion Veciana, alumna de l’Institut Superior de Ciències Religioses Sant Fructuós, que durant els propers diumenges ens farà el comentari a l’Evangeli.