A la Carta dominical d’aquesta setmana, l’arquebisbe Joan ens parla de la solemnitat del Cos i de la Sang de Crist, en què «celebrem amb alegria l’oferiment total del Senyor com a veritable do per a la humanitat sencera». En aquest sentit, convida a marxar de cada celebració eucarística «amb empenta i valentia, disposats a transparentar el regne de Déu, disposats a compartir la bona nova d’un món fraternal i esperançador».
A la secció dedicada al Jubileu, el director de Càritas Diocesana de Tarragona, Salvador Grané, ens parla de l’esperança que porta Càritas a les persones que més ho necessiten. Assegura que «les necessitats són moltes i creixents, per la qual cosa necessitem noves persones voluntàries per als projectes socials i persones que donin suport econòmic a les nostres accions».
D’altra banda, també ens fem ressò de petits gestos que podem fer per mobilitzar l’esperança, com ara la pregària, la participació en grups o comunitats, la promoció d’espais de guariment interior, l’escolta atenta sense jutjar, o esdevenir portadors de paraules positives i constructives.
A l’apartat commemoratiu del setanta-cinquè aniversari del Full dominical, Lletres d’altres temps, compartim un article sobre la devoció al Sagrat Cor de Jesús, festa que celebrarem divendres vinent, publicat a la Hoja Parroquial del 7 de juny de 1964. I a la secció de Litúrgia, Mn. Xavier Roig ens descobreix un nou moment de l’eucaristia: la lloança del Sant.











