A la Carta Dominical d’aquesta setmana l’arquebisbe Joan ens parla del joc: «La gent pobra no pot jugar-se gaire res, i la rica, abans de satisfer els seus capricis, podria invertir per crear nous llocs de treball èticament decents i ecològicament sostenibles.» Així, demana que «els polítics que seran escollits a les eleccions del diumenge vinent es “juguin” la vida al servei de Catalunya i de tota la seva gent, sense discriminacions, i pensant sobretot en els més febles».

Aquest primer diumenge de maig, el mes que dediquem especialment a la Mare de Déu, publiquem una primera reflexió sobre Maria. Durant els quatre diumenges del mes de Maria, trobareu al Full Dominical una reflexió partint de les lletanies de la Mare de Déu. En aquesta ocasió, la Gna. Montserrat Marimon, religiosa de la Companyia de Maria a Tarragona, ens parla de Maria, reina de la Pau.

Per altra banda, aquesta setmana ens fem ressò de la visita pastoral a la Unitat pastoral de les Borges del Camp, que s’iniciarà el proper dimecres dia 8 de maig. I, com a proposta, us proposem participar en el 51è pelegrinatge diocesà a Lourdes, les inscripcions del qual estaran obertes fins al dia 23 de maig.

A la secció Què passa al món?, Mn. Josep Bofarull ens ofereix una reflexió al voltant de la fotografia guanyadora del World Press Photo d’aquest 2024. Es tracta d’una imatge que capta una dona palestina plorant la seva neboda, morta a causa de la guerra de Gaza.

​