Un grup d’una trentena de catequistes de l’arxiprestat del Baix Penedès i de la Parròquia de Roda de Berà van participar, el passat dissabte dia 17 de gener, en una jornada de formació organitzada per la Delegació diocesana per a la catequesi que va tenir lloc a la rectoria de la Parròquia de Sant Salvador del Vendrell.

La jornada va començar amb la benvinguda i uns moments de pregària. A partir de llavors, hi va haver una primera part en què es van compartir les inquietuds i les dificultats del moment actual en l’àmbit de la catequesi. Per a afrontar-ho, la formació va tractar sobre la immersió digital en la qual creixen els infants i com els configuren. Així, es van donar diversos recursos i eines per a afrontar reptes i fer-los arribar la bona notícia de l’Evangeli per tal que ells i les seves famílies també puguin fer l’experiència de l’encontre amb Jesús.

En la segona part de la formació es van realitzar dues propostes pràctiques que les catequistes van poder experimentar posant-se en el paper dels infants. Van ser sobre dinàmiques concretes per a les misses familiars i per a l’oratori amb els infants.