El dissabte dia 6 de desembre l’arquebisbe Joan Planellas va reprendre el programa de la visita pastoral a la Unitat pastoral de Reus. Ho va fer a la capella de la Sagrada Família del barri Gaudí, inserida en la demarcació parroquial de Sant Joan Baptista de Reus, on va celebrar l’eucaristia.

Hi van assistir una trentena de persones que formen part d’aquesta comunitat cristiana, amb les quals va poder compartir una estona de fraternitat en acabar la missa.

D’altra banda, el dilluns dia 8 de desembre, coincidint amb la solemnitat de la Immaculada Concepció, el Sr. Arquebisbe va presidir l’eucaristia en la festa titular de la Parròquia de la Immaculada. La celebració, que ja havia començat amb una processó amb la imatge de la Puríssima pels carrers del barri i amb l’ofrena floral, va comptar amb la participació d’un cor rociero que va acompanyar en els cants.

El temple parroquial es va omplir de gom a gom i entre els assistents hi havia diversos representants de l’Ajuntament de Reus així com d’entitats veïnals.