Durant aquest passat cap de setmana, l’arquebisbe Joan Planellas ja ha completat bona part del programa de la visita pastoral a la Unitat pastoral de Santa Coloma de Queralt.

El matí del divendres dia 10 de novembre va visitar l’Escola Vedruna de Santa Coloma de Queralt, acompanyat pel delegat diocesà per a l’educació, Rafael Muñoz, i es va poder entrevistar amb l’equip directiu del centre per a conèixer-ne el funcionament i les necessitats, així com la pastoral que s’hi desenvolupa. Un cop finalitzada la visita, Planellas es va traslladar al poble d’Aguiló i al nucli de població de la Pobla de Carivenys, ambdós del municipi de Santa Coloma. A la Pobla va poder trobar-se amb una desena de feligresos a l’església de Sant Joan Baptista.

A la tarda, l’arquebisbe Joan es va reunir amb l’alcalde de Santa Coloma de Queralt, Josep Jaume Corsellas, a l’Ajuntament del municipi. Després d’aquesta trobada, l’Arquebisbe va visitar la petita capella de Sant Magí i una exposició permanent sobre aquesta ermita que hi ha en una sala adjunta. Finalment, va cloure la jornada del divendres amb la celebració de l’eucaristia a la Parròquia de Santa Coloma.

Ja el diumenge dia 12 de novembre l’arquebisbe Joan va continuar la visita pastoral amb les celebracions eucarístiques a les parròquies de Sant Pere Apòstol de Savallà del Comtat i de Sant Salvador de Rocafort de Queralt. En total, una seixantena de persones d’aquestes comunitats rurals van participar en les celebracions.