En el vuitè i últim dia de la visita pastoral a la Unitat pastoral de Calafell-Cunit-Sant Joan de Déu, el passat divendres dia 21 de juny, l’arquebisbe Joan Planellas va iniciar la darrera jornada a la Llar de Jubilats i Pensionistes de Calafell. Allà, els responsables de l’entitat van mostrar-li els locals que tenen i les activitats que hi duen a terme. A més, va poder saludar també les persones que s’hi van reunir.

A continuació, Planellas va presidir la celebració de l’eucaristia a la Parròquia de la Santa Creu de Calafell, en què van concelebrar el rector, Mn. Jordi Figueras; el vicari general de l’arxidiòcesi, Mn. Joan Àguila, i el vicari episcopal per a la caritat, Mn. Ignasi Durany.

Finalment, per a cloure aquesta visita pastoral va tenir lloc la trobada entre el Consell Pastoral de l’UPA i el Consell Episcopal, durant la qual van fer una conversa en l’Esperit al voltant del tema de com viure més el sentit de les unitats pastorals amb una acció conjunta de les parròquies que la formen.