Durant aquest primer cap de setmana de març, l’arquebisbe Joan Planellas ha iniciat la visita pastoral a les parròquies de la Unitat pastoral del Mig Gaià. El divendres dia 1, l’Arquebisbe va fer la visita domiciliària de malalts a Vila-rodona i a Rodonyà. A la tarda va ser rebut per l’alcalde de Rodonyà, Enric Ferré, amb qui va tenir una reunió i va visitar el castell del municipi, on actualment hi ha les dependències de l’Ajuntament.
Posteriorment, després de la visita a l’església i el cementiri de Vilardida, l’arquebisbe Joan va visitar el Col·lectiu de Dones de Vila-rodona, on li van mostrar els treballs de confecció i costura que fan les associades i el van obsequiar amb un tovallola que les dones havien brodat amb el seu nom. En aquest primer dia, les visites van continuar a la Cooperativa de Vila-rodona i al celler Castell d’Or, i també es va reunir amb l’alcalde de Vila-rodona, Josep Maria Comas.
Ja al vespre, l’arquebisbe Joan es va desplaçar a Valls, on va participar en una sessió del grup de joves de l’arxiprestat de l’Alt Camp. Amb ells va poder compartir una estona de diàleg i una pregària a l’oratori.
Durant el matí del segon dia de la visita pastoral, el dissabte dia 2, l’arquebisbe Joan va trobar-se amb l’equip de la Càritas Parroquial de Vila-rodona i va visitar el Monestir de Santes Creus. A la tarda, va presidir l’eucaristia a l’església de Santa Maria d’Aiguamúrcia, de la Parròquia de Santa Llúcia, i va compartir una estona amb una quinzena de feligresos de la comunitat.
D’altra banda, el diumenge dia 3 va començar la jornada a la Parròquia de Santa Maria Magdalena del Pont d’Armentera, on va presidir l’eucaristia, en què van participar una cinquantena de fidels. A més, també va tenir ocasió de saludar l’alcaldessa del municipi, Montserrat Feliu. Posteriorment es va traslladar a la Parròquia de Sant Bartomeu d’Alió. Allà va compartir una sessió amb els infants de la catequesi que es preparen per a rebre la primera comunió, va presidir l’eucaristia, en què van participar també més d’una cinquantena de persones, i va poder conversar amb l’alcalde de la localitat, Francesc Jofré.








