Aquest dilluns dia 22 de gener, l’arquebisbe Joan Planellas ha continuat la visita pastoral a la Unitat pastoral del Baix Priorat, a la Torre de Fontaubella. En primer lloc va tenir una trobada amb la Gna. Margarita Roba, eremita que resideix a l’abadia d’aquesta Parròquia.

Seguidament, va presidir la celebració de l’eucaristia a l’església parroquial de la Nativitat de la Mare de Déu, en què van participar un bon grup de feligresos del municipi.

Després de la missa, l’Arquebisbe va compartir una trobada amb la comunitat, que van obsequiar-lo amb un joc d’altar amb el corporal, la pàl·lia, el purificador i el lavabo, brodats per la Gna. Margarita amb la tau, símbol de l’Arquebisbat de Tarragona.​