L’Església diocesana de Tarragona es prepara per al viatge apostòlic que el papa Lleó XIV farà del 6 al 12 de juny a l’Estat espanyol. D’aquesta manera, durant les properes setmanes hi haurà diverses iniciatives, impulsades per la Conferència Episcopal Espanyola i que es portaran a terme a totes les diòcesis amb seu a l’Estat en forma de cadenes de pregària.
Així, d’una banda, aquest dimecres dia 29 d’abril ha estat assignat per a l’arxidiòcesi de Tarragona com a dia en què es convida a totes les famílies cristianes a preparar la visita de Lleó XIV amb pregària i disponibilitat interior. D’aquesta manera, el Secretariat diocesà per a la pastoral familiar fa extensiva aquesta invitació i posa a disposició de totes les famílies una guia per a aquesta estona de pregària.
D’altra banda, el dimecres dia 6 de maig ha estat escollit com a data en què es convida tots els joves de l’arxidiòcesi de Tarragona a afegir-se a aquesta cadena de pregària. En aquest sentit, la Delegació diocesana per a la joventut, conjuntament amb Praiselord Group Music, organitzaran una vetlla de pregària, oberta a tothom, que tindrà lloc a les 20.00 h a l’església de Sant Antoni de Pàdua de Tarragona.










