El passat dissabte dia 16 de març, en el marc de la visita pastoral a la Unitat pastoral de Cornudella de Montsant, l’arquebisbe Joan Planellas es va reunir amb l’alcaldessa de Cornudella, Meritxell Cardona, amb la qual va poder conversar sobre les actuacions de conservació i protecció del patrimoni de l’Església en aquest municipi.
Després d’aquesta primera trobada, el Sr. Arquebisbe va visitar la petita capella de la Mare de Déu del Pilar, ubicada al centre de la localitat, on reposen les despulles de Mn. Ramon Robert Aragonès, fill adoptiu de Cornudella. A continuació, va tenir lloc la celebració de l’eucaristia a l’església parroquial de Santa Maria, amb assistència d’una quarantena de feligresos.
A la tarda, després de visitar alguns malalts de Cornudella, es va desplaçar al nucli de població de Siurana. Allà es va trobar amb alguns veïns del poble i va pregar davant la imatge de Santa Maria de Siurana, en honor de la qual se celebra anualment un Jubileu el dia 9 de maig.








